Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi

eBOK - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - eBOK - Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi
Każdy nasz klient, który posiada dostęp do Internetu i ma zawartą z Wodociągami umowę na dostawę wody może zostać użytkownikiem eBOK-u. Należy tylko na początku wykonać czynności związane z rejestracją: po otworzeniu strony internetowej Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, trzeba kliknąć na zakładkę informującą o eBOK-u, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami. Po otrzymaniu hasła dostępu do Internetowego Biura można już korzystać z funkcji oferowanych za jego pośrednictwem. Składają się na nie zarówno takie informacje, które przeznaczone są tylko do podglądu, jak również opcje aktywne.
Klienci korzystając z eBOK-u mogą bez kontaktowania się telefonicznego czy osobistego z Wodociągami, w dowolnym dla siebie miejscu i czasie sprawdzić jakie faktury zostały dla nich wystawione i wydrukować ich kopie, mogą skontrolować stan swoich rozliczeń ze ZWiK-iem (ewentualne zadłużenia czy nadpłaty). Będzie również możliwe prześledzenie zużycia wody w czasie kilku ostatnich lat.
Do aktywnych funkcji Elektronicznego BOK-u należy możliwość podania tą drogą odczytu wodomierzy, można również wydrukować kopie dowolnych faktur. Użytkownicy mogą także za pośrednictwem eBOK-u zgłosić każdą sprawę - zostanie ona przekazana przez operatora eBOK-u do właściwego pracownika, który zajmie się załatwieniem zgłoszonego tematu.

Przejdź do eBOK:

Link do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta ZWiK - screen z ekranu komputera


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.