Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta
Adres: 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, hol głównej siedziby.
Tel. (42) 677-84-30, (42) 677-84-31
e-mail: bok@zwik.lodz.pl
Biuro Obsługi Klienta jest czynne w godzinach:
- we wtorki od 700 do 1700,
- w pozostałe dni robocze od 700 do 1600.
Do BOK mogą się Państwo zgłaszać ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i dla firm. Pracownicy biura pomogą Państwu między innymi w załatwieniu wszelkich formalności związanych z:
- przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- reklamacją rachunków wystawionych przez ZWiK i regulowaniem zaległych należności,
- zgłoszeniem informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- zgłoszeniem wskazań wodomierzy.
Uprzejmie informujemy, że wprowadzamy Polecenie Zapłaty, które jest wygodną formą płatności ułatwiającą regulowanie należności za faktury za zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków.
W celu zlecenia dokonywania płatności z rachunku bankowego należy wypełnić formularz „Zgoda na obciążanie rachunku”. Należy wpisać swoje dane oraz numer rachunku bankowego, z którego będą realizowane płatności poprzez Polecenie Zapłaty.
Podpis powinien być zgodny z podpisem złożonym na karcie wzoru podpisów w Państwa banku.
Formalności można załatwić w naszym Biurze Obsługi Klienta.
Zapraszamy.
„Zgodę na obciążanie rachunku” można pobrać poniżej.
Poprawnie wypełniony i podpisany formularz Zgody na obciążanie rachunku należy dostarczyć w oryginale do:
ZWiK Sp. z o.o.
ul. Wierzbowa 52
90-133 Łódź
Polecenie zapłaty - zgoda na obciążanie rachunku - formularz - format PDF (191 KB)
Polecenie zapłaty - zgoda na obciążanie rachunku - wzór - format PDF (218 KB)