Likwidacja infrastruktury wod.-kan.
Procedura likwidacji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej należącej do ZWiK sp. z o.o. przez inwestorów prywatnych - krok po kroku.
Krok 1 - Inwestor występuje do ZWiK o stanowisko w zakresie technicznych możliwości lub wymagań dotyczących likwidacji infrastruktury.
Wniosek o wydanie możliwości technicznych - format PDF (203 KB)
Wniosek o wydanie wymagań technicznych - format PDF (275 KB)
Krok 2 - Po uzyskaniu możliwości lub wymagań technicznych dotyczących likwidacji, Inwestor składa wniosek o zawarcie umowy na likwidację infrastruktury.
Wniosek o zawarcie umowy na likwidację infrastruktury wod.-kan. - format PDF (258 KB)
Zapytania dotyczące zawierania umów Inwestor może wysłać na adres e-mail: inwestor@zwik.lodz.pl
Informacja telefoniczna dotycząca zawierania umów z Inwestorami: (42) 677-82-66, (42) 677-82-69, (42) 677-82-76.
Krok 3 - Po podpisaniu umowy na likwidację infrastruktury Inwestor uzgadnia w ZWiK dokumentację projektową opracowana przez uprawnionego projektanta (opracowanie dokumentacji Inwestor zleca we własnym zakresie).
Wniosek o uzgodnienie dokumentacji - format PDF (164 KB)
Krok 4 - Przed przystąpieniem do robót likwidacyjnych inwestor składa zlecenie odcięcia likwidowanej infrastruktury od czynnej sieci.
Ogólny formularz zlecenia - format PDF (156 KB)
Krok 5 - Inwestor prowadzi roboty likwidacyjne w porozumieniu ze ZWiK.
Krok 6 - Po zakończeniu robót likwidacyjnych Inwestor (w ciągu 14 dni roboczych) dostarcza do ZWiK inwentaryzację geodezyjną zlikwidowanej infrastruktury (tzw. szkic roboczy).
Krok 7 - Na podstawie dostarczonej inwentaryzacji geodezyjnej podpisywany jest protokół likwidacji infrastruktury.
Wnioski Inwestor może złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta ZWiK lub przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Spółki: ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź lub elektroniczną na adres e-mail: bok@zwik.lodz.pl